// Services
Anunțuri
Anunț privind publicarea rezultatelor selecției grupului țintă al proiectului LEAD4EDU- FAZA 1
În urma încheierii primei faze a procesului de înscrierea în grupul țintă al proiectului LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate (cod proiect e-PNRR: 15 finanțat prin PNRR/2024/C15/MEDU/I18) privind participarea la cele două programe de formare, vă anunțăm că s-au afișat rezultatele procesului de selecție, care se regăsesc mai jos:
REZULTATE SELECȚIE – link document
Afișarea rezultatelor obținute de candidați se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere pentru fiecare candidat.
Candidații declarați admiși vor fi contactați de către reprezentanții proiectului în vederea comunicării aspectelor aferente organizării programelor de formare.
Anunț referitor la publicarea rezultatelor selecției grupului țintă al proiectului LEAD4EDU
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator al proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, informează persoanele înscrise pentru selecția grupului țintă că, în urma candidaturilor primite și a volumului ridicat de activitate necesar evaluării dosarelor, anunțarea rezultatelor selecției va fi realizată miercuri, 22 octombrie 2025, până la ora 20:00.
ANUNȚ PRIVIND PRELUNGIREA TERMENULUI DE ÎNSCRIERE (PENTRU SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ) ÎN CADRUL PROIECTULUI „LEAD 4 EDU: Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, Cod proiect e-PNRR: 15, Contract finanțare nr. 9370/02.04.2025, Finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR/2024/C15/MEDU/I18)
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator, anunță prelungirea termenului de înscriere (pentru selecția grupului țintă în cadrul proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, prin care își propune să formeze, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din București, Ilfov, Prahova și Giurgiu și cu compania Ascendis Consulting, 1.175 de manageri și persoane cu atribuții manageriale din sistemul de învățământ preuniversitar.
Pentru a putea face parte din grupul țintă al proiectului vă adresăm rugămintea de a completa formularul de înscriere disponibil aici. Înscrierile au fost prelungite până pe 10 octombrie 2025.
În cadrul proiectului se vor acredita și derula două programe de formare ce vor cuprinde activități didactice față-în-față, dar și online, sincron și asincron, mediate de platforma de învățare „Code of Talent”, pusă la dispoziția cursanților de compania Ascendis Consulting. Programele își propun dezvoltarea competențelor manageriale ale formabililor, necesare administrării sistemului de educație într-un mediu descentralizat.
Dosarele transmise vor fi analizate pe baza Metodologiei de selecție, iar rezultatele vor fi anunțate și individual pe email-ul de înscriere, conform calendarului.
Locurile sunt limitate, iar în cazul în care numărul solicitanților eligibili depășește numărul locurilor disponibile, se va aplica criteriul „primul venit, primul servit”.
Formularul online poate fi completat o singură dată, folosind o adresă de mail de tip Google sau compatibilă de către următoarele categorii grup țintă:
a) directori / directori adjuncți / membri ai Consiliilor de Administrație din instituțiile de învățământ preuniversitar;
b) inspectorii școlari din ISJ / ISMB, directori CCD, CJRAE / CMBRAE, palate / cluburi ale copiilor din subordinea MEC / persoane cu atribuții în monitorizarea și evaluarea școlilor din structura MEC (directori și inspectori cu funcții de conducere și management).
Documentele necesare pentru înscrierea online sunt:
- Formularul de înscriere în grupul țintă. Tipizatul poate fi descărcat de aici.
- Copie după actul de identitate
- Copie după certificatul de naștere
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)/sau orice alt document ce atestă schimbarea numelui de naștere (dacă este cazul)
- Copie după diploma de licență (sau diplomă echivalentă cu aceasta)
- Adeverință eliberată de unitatea de învățământ sau de angajator – acest document va confirma statutul profesional al candidatului și funcția ocupată în cadrul instituției. În cazul primei categorii de grup țintă, tipizatul poate fi descărcat de aici.
Conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea din București este operatorul de date cu caracter personal. Detalii aici
ANUNȚ PRIVIND PRELUNGIREA TERMENULUI DE ÎNSCRIERE (PENTRU SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ) ÎN CADRUL PROIECTULUI „LEAD 4 EDU: Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, Cod proiect e-PNRR: 15, Contract finanțare nr. 9370/02.04.2025, Finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR/2024/C15/MEDU/I18)
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator, anunță prelungirea termenului de înscriere (pentru selecția grupului țintă în cadrul proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, prin care își propune să formeze, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din București, Ilfov, Prahova și Giurgiu și cu compania Ascendis Consulting, 1.175 de manageri și persoane cu atribuții manageriale din sistemul de învățământ preuniversitar.
Pentru a putea face parte din grupul țintă al proiectului vă adresăm rugămintea de a completa formularul de înscriere disponibil aici. Înscrierile au fost prelungite până pe 27 septembrie 2025.
În cadrul proiectului se vor acredita și derula două programe de formare ce vor cuprinde activități didactice față-în-față, dar și online, sincron și asincron, mediate de platforma de învățare „Code of Talent”, pusă la dispoziția cursanților de compania Ascendis Consulting. Programele își propun dezvoltarea competențelor manageriale ale formabililor, necesare administrării sistemului de educație într-un mediu descentralizat.
Dosarele transmise vor fi analizate pe baza Metodologiei de selecție, iar rezultatele vor fi anunțate și individual pe email-ul de înscriere, conform calendarului.
Locurile sunt limitate, iar în cazul în care numărul solicitanților eligibili depășește numărul locurilor disponibile, se va aplica criteriul „primul venit, primul servit”.
Formularul online poate fi completat o singură dată, folosind o adresă de mail de tip Google sau compatibilă de către următoarele categorii grup țintă:
a) directori / directori adjuncți / membri ai Consiliilor de Administrație din instituțiile de învățământ preuniversitar;
b) inspectorii școlari din ISJ / ISMB, directori CCD, CJRAE / CMBRAE, palate / cluburi ale copiilor din subordinea MEC / persoane cu atribuții în monitorizarea și evaluarea școlilor din structura MEC (directori și inspectori cu funcții de conducere și management).
Documentele necesare pentru înscrierea online sunt:
- Formularul de înscriere în grupul țintă. Tipizatul poate fi descărcat de aici.
- Copie după actul de identitate
- Copie după certificatul de naștere
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)/sau orice alt document ce atestă schimbarea numelui de naștere (dacă este cazul)
- Copie după diploma de licență (sau diplomă echivalentă cu aceasta)
- Adeverință eliberată de unitatea de învățământ sau de angajator – acest document va confirma statutul profesional al candidatului și funcția ocupată în cadrul instituției. În cazul primei categorii de grup țintă, tipizatul poate fi descărcat de aici.
Conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea din București este operatorul de date cu caracter personal. Detalii aici
ANUNȚ PRIVIND PRELUNGIREA TERMENULUI DE ÎNSCRIERE (PENTRU SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ) ÎN CADRUL PROIECTULUI „LEAD 4 EDU: Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, Cod proiect e-PNRR: 15, Contract finanțare nr. 9370/02.04.2025, Finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR/2024/C15/MEDU/I18)
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator, anunță prelungirea termenului de înscriere (pentru selecția grupului țintă în cadrul proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, prin care își propune să formeze, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din București, Ilfov, Prahova și Giurgiu și cu compania Ascendis Consulting, 1.175 de manageri și persoane cu atribuții manageriale din sistemul de învățământ preuniversitar.
Pentru a putea face parte din grupul țintă al proiectului vă adresăm rugămintea de a completa formularul de înscriere disponibil aici. Înscrierile au fost prelungite până pe 19 septembrie 2025.
În cadrul proiectului se vor acredita și derula două programe de formare ce vor cuprinde activități didactice față-în-față, dar și online, sincron și asincron, mediate de platforma de învățare „Code of Talent”, pusă la dispoziția cursanților de compania Ascendis Consulting. ce Programele își propun dezvoltarea competențelor manageriale ale formabililor, necesare administrării sistemului de educație într-un mediu descentralizat.
Dosarele transmise vor fi analizate pe baza Metodologiei de selecție, iar rezultatele vor fi anunțate și individual pe email-ul de înscriere, conform calendarului.
Locurile sunt limitate, iar în cazul în care numărul solicitanților eligibili depășește numărul locurilor disponibile, se va aplica criteriul „primul venit, primul servit”.
Formularul online poate fi completat o singură dată, folosind o adresă de mail de tip Google sau compatibilă de către următoarele categorii grup țintă:
a) directori / directori adjuncți / membri ai Consiliilor de Administrație din instituțiile de învățământ preuniversitar;
b) inspectorii școlari din ISJ / ISMB, directori CCD, CJRAE / CMBRAE, palate / cluburi ale copiilor din subordinea MEC / persoane cu atribuții în monitorizarea și evaluarea școlilor din structura MEC (directori și inspectori cu funcții de conducere și management).
Documentele necesare pentru înscrierea online sunt:
- Formularul de înscriere în grupul țintă. Tipizatul poate fi descărcat de aici.
- Copie după actul de identitate
- Copie după certificatul de naștere
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)/sau orice alt document ce atestă schimbarea numelui de naștere (dacă este cazul)
- Copie după diploma de licență (sau diplomă echivalentă cu aceasta)
- Adeverință eliberată de unitatea de învățământ sau de angajator – acest document va confirma statutul profesional al candidatului și funcția ocupată în cadrul instituției. În cazul primei categorii de grup țintă, tipizatul poate fi descărcat de aici.
Conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea din București este operatorul de date cu caracter personal. Detalii aici
ANUNȚ PRIVIND PRELUNGIREA TERMENULUI DE ÎNSCRIERE (PENTRU SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ) ÎN CADRUL PROIECTULUI „LEAD 4 EDU: Leadership și management strategic pentru educație de calitate”,
Cod proiect e-PNRR: 15, Contract finanțare nr. 9370/02.04.2025,
Finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR/2024/C15/MEDU/I18)
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator, anunță prelungirea termenului de înscriere (pentru selecția grupului țintă în cadrul proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, prin care își propune să formeze, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din București, Ilfov, Prahova și Giurgiu și cu compania Ascendis Consulting, 1.175 de manageri și persoane cu atribuții manageriale din sistemul de învățământ preuniversitar.
Pentru a putea face parte din grupul țintă al proiectului vă adresăm rugămintea de a completa formularul de înscriere disponibil aici. Înscrierile au fost prelungite până pe 12 septembrie 2025.
În cadrul proiectului se vor acredita și derula două programe de formare ce vor cuprinde activități didactice față-în-față, dar și online, sincron și asincron, mediate de platforma de învățare „Code of Talent”, pusă la dispoziția cursanților de compania Ascendis Consulting. ce Programele își propun dezvoltarea competențelor manageriale ale formabililor, necesare administrării sistemului de educație într-un mediu descentralizat.
Dosarele transmise vor fi analizate pe baza Metodologiei de selecție, iar rezultatele vor fi anunțate și individual pe email-ul de înscriere, conform calendarului.
Locurile sunt limitate, iar în cazul în care numărul solicitanților eligibili depășește numărul locurilor disponibile, se va aplica criteriul „primul venit, primul servit”.
Formularul online poate fi completat o singură dată, folosind o adresă de mail de tip Google sau compatibilă de către următoarele categorii grup țintă:
a) directori / directori adjuncți / membri ai Consiliilor de Administrație din instituțiile de învățământ preuniversitar;
b) inspectorii școlari din ISJ / ISMB, directori CCD, CJRAE / CMBRAE, palate / cluburi ale copiilor din subordinea MEC / persoane cu atribuții în monitorizarea și evaluarea școlilor din structura MEC (directori și inspectori cu funcții de conducere și management).
Documentele necesare pentru înscrierea online sunt:
- Formularul de înscriere în grupul țintă. Tipizatul poate fi descărcat de aici.
- Copie după actul de identitate
- Copie după certificatul de naștere
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)/sau orice alt document ce atestă schimbarea numelui de naștere (dacă este cazul)
- Copie după diploma de licență (sau diplomă echivalentă cu aceasta)
- Adeverință eliberată de unitatea de învățământ sau de angajator – acest document va confirma statutul profesional al candidatului și funcția ocupată în cadrul instituției. În cazul primei categorii de grup țintă, tipizatul poate fi descărcat de aici.
Conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea din București este operatorul de date cu caracter personal. Detalii aici
ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ
DIN CADRUL PROIECTULUI „LEAD 4 EDU: Leadership și management strategic pentru educație de calitate”,
Cod proiect e-PNRR: 15, Contract finanțare nr. 9370/02.04.2025,
Finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR/2024/C15/MEDU/I18)
Universitatea din București (UB), în calitate de coordonator, anunță lansarea procedurii de selecție a grupului țintă din cadrul proiectului „LEAD 4 EDU – Leadership și management strategic pentru educație de calitate”, prin care își propune să formeze, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din București, Ilfov, Prahova și Giurgiu și cu compania Ascendis Consulting, 1.175 de manageri și persoane cu atribuții manageriale din sistemul de învățământ preuniversitar.
În cadrul proiectului se vor acredita și derula două programe de formare ce vor cuprinde activități didactice față-în-față, dar și online, sincron și asincron, mediate de platforma de învățare „Code of Talent”, pusă la dispoziția cursanților de compania Ascendis Consulting. ce Programele își propun dezvoltarea competențelor manageriale ale formabililor, necesare administrării sistemului de educație într-un mediu descentralizat.
Pentru a putea face parte din grupul țintă al proiectului vă adresăm rugămintea de a completa formularul de înscriere până la data de 6 septembrie 2025:
https://forms.gle/bEyVrSSfBNFnokXYA
Dosarele transmise vor fi analizate pe baza Metodologiei de selecție, iar rezultatele vor fi anunțate și individual pe email-ul de înscriere, conform calendarului.
Locurile sunt limitate, iar în cazul în care numărul solicitanților eligibili depășește numărul locurilor disponibile, se va aplica criteriul „primul venit, primul servit”.
Formularul online poate fi completat o singură dată, folosind o adresă de mail de tip Google sau compatibilă de către următoarele categorii grup țintă:
a) directori / directori adjuncți / membri ai Consiliilor de Administrație din instituțiile de învățământ preuniversitar;
b) inspectorii școlari din ISJ / ISMB, directori CCD, CJRAE / CMBRAE, palate / cluburi ale copiilor din subordinea MEC / persoane cu atribuții în monitorizarea și evaluarea școlilor din structura MEC (directori și inspectori cu funcții de conducere și management).
Documentele necesare pentru înscrierea online sunt:
- Formularul de înscriere în grupul țintă. Tipizatul poate fi descărcat de aici.
- Copie după actul de identitate
- Copie după certificatul de naștere.
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)/sau orice alt document ce atestă schimbarea numelui de naștere (dacă este cazul).
- Copie după diploma de licență (sau diplomă echivalentă cu aceasta).
- Adeverință eliberată de unitatea de învățământ sau de angajator – acest document va confirma statutul profesional al candidatului și funcția ocupată în cadrul instituției. În cazul primei categorii de grup țintă, tipizatul poate fi descărcat de aici.
Conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea din București este operatorul de date cu caracter personal. Detalii aici
